meer tevreden klanten voor je sterkere merk

klant-o-loog

meer tevreden klanten

Consequent zijn

Naast een creatief-commerciële inborst en houden van ‘maken’ heb ik een groot retailhart. Dat is erfelijk, want mijn moeder werkte tot een dag voor ze van mij beviel in de kinderwagenwinkel van haar tante. Wat ik heb geleerd bij de lifestyle (fashion, beauty en home-furnishing) retailers waar ik voor gewerkt heb is de noodzaak om in alles consequent te zijn. En vooral om een relevant assortiment oplossingen en services te hebben i.p.v. “leuke spullen”. Door “outside the box” te denken, kan ik je helpen met het verbeteren van het aanbod producten en diensten, als basis voor meer tevreden en meer-tevreden klanten. Die consultancy met een aanpak vanuit probleemstelling noem ik “Klant-o-loog”, kenner van wat de klant wil en hoe daar als bedrijf succesvol mee te zijn. Waar lopen jullie tegen aan?

onderscheidend vermogen

Sterk(er) merk

“Op navelstaren staat de doodstraf”. Je moet elke dag bezig zijn met de relevantie van je merk. “Neutraal” bestaat niet, elke prikkel van je merk richting consument bouwt je merk of breekt het af”. Mijn ervaring bij Mac&Maggie, WE fashion, IKEA, HEMA en Bruynzeel Keukens zet ik graag samen met mijn creatieve commercialiteit in om je merk sterk of sterker te maken. Onderscheidend vermogen creëeren door vanuit de klant naar je merk en propositie te kijken. Door -aangepaste- merkwaarden op werkelijk alles van toepassing te laten zijn. “Klant-o-loog, klant-o-logisch toch!?

Contact

Veni Vidi Victor Meuwissen

06-27357202

info@venividivictor.nl

VeniVidiVictor

Veni Vidi Victor